Toimitusehdot

Suomen verkkomaksut

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Peroba Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oy.

Paytrail Oy toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oy on myös maksun saaja.

Paytrail Oy y-tunnus: 2122839-7, Ohjelmakaari 10, 40500 JYVÄSKYLÄ, Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Toimitukset Suomen ulkopuolelle sovittava erikseen.

Toimitusaika 
Tilaukset toimitetaan Postiin tai Matkahuoltoon tilauspäivää seuraavana päivänä tai parin seuraavan arkipäivän aikana. Pyrimme poistamaan tavarantoimittajien valikoimista poistuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.

Tuotteen palautus
Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Kaikilla verkkokaupasta  ostetuilla tuotteilla on 14 päivän maksuton vaihto- ja palautusoikeus. Postista tai matkahuollosta noudettaessa tuotteen reklamointiaika on 14 arkipäivää noutopäivää seuraavasta arkipäivästä laskien. Kun toimitustavaksi valitaan nouto liikkeestä, tulee tuotteet noutaa kohtuullisen ajan sisällä, jolloin reklamointiaika 14 päivää alkaa päivästä jolloin asiakas on noutanut tuotteen liikkeestä. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@peroba.fi tai puhelimella numerosta 040-5550795. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Palautustilanteissa kauppiaalla on 30 vuorokautta aikaa suorittaa rahojen palautus asiakkaalle.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Valitettavasti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta lähetys ei aina saavu ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut Postin tai Matkahuollon kuljetuksessa, tee heti vahinkoilmoitus postikonttorissasi tai Matkahuollon toimipisteessä. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.

Yhteystiedot
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

- Sähköpostilla osoitteesta info@peroba.fi
- Puhelimella numerosta 040-5550795